Monday, December 14, 2009

Celcom Broadband %##%^%&*^&%$

2 3 minggu yg lepas aku perasan, pelayaran aku ke dunia siber tidak berapa lancar. aku mengalami banyak disconnet( apa entah dlm melayunya). disebabkan pekara tersebut byk masa aku terbuang dengan menunggu utk sambung balik talian. kejadian tersebut menjadi makin ketara dlm minggu ni, gila ke apa dlm sehari berbelas2 kali aku terpaksa habiskan masa hanya untuk sambung balik talian.

bersempena adanya pc fair dekat johor bahru yg berlansung di persada johor, pagi tadi aku telah berangkat ke sana dlm pukul 1030. jalan tak jem dan paking ada. biar pun mahal ( dlm 1.70 sejam), aku puas hati dpt jugak parking. jalan2 dan tgk model2( cuba cari model yg lawa2 utk di shoot), tapi takdak. org pula, nak berjalan pun tak lepas. teringat plak zaman dok asrama kat sekolah menengah masa nak ambil makanan.

ok, berpatah balik dari mula2 masuk ke pintu masuk( yg perenggan ke 2 tu yg aku dah masuk).
masuk je ada cina ni sapa aku. kata ada hadiah percuma utk pelanggan maxis postpaid yg dah langgan lebih dari 6 bulan. aku pun ikut je laa macam lembu kene cucuk idung. pegi2, ces kene daftar talian jalur lebar maxis. percuma 2 bulan. hahahahaha, dapat laa hadiah percuma lepas putar piring hikmat yg ada byk slot2 atas tu. dapat tuala, jadi lah utk menda percuma.

skrg ni aku sedang pakai jalur lebar maxis plak. tgk ok, laju. lepas 2 bulan ni kalau khidmatnya bagus, talian stabil dan tak byk gangguan. berambus ko celcom, aku taknak dah pakai ko. sakit hati aku. serahkan pada yg pakar konon, wayang je lebih.

No comments:

Post a Comment