Wednesday, December 30, 2009

Wind of Change Cont..

semalam pada waktu petang, aku telah menyatakan hasrat untuk berhenti kerja pada ketua aku. aku menyatakan berhenti kerja sebab nak sambar peluang kerja baru yg aku rasa lagi mencabar dan lebih menguntungkan utk jangkamasa panjang dalam karier aku sebagai programmer. sebab aku bercita2 utk menjadi SA (penganalisa sistem). aku nak belajar dari citra selok belok SA.

di samping benefit yg lebih baik, gaji juga elok...persekiratan udara juga lebih sihat.

esok pagi, aku akan buat surat 1 bulan notis berhenti pada lead dan ajen aku.

bekerja di MMHE telah mengajar aku banyak menda, chain of command, politik ofis dan dapat aku selidik serba sedikit selok belok projek di jalankan. biarlah aku tak terlibat secara langsung tapi dari kisah2 org yg kerja kat situ aku dapat korek sedikit sebanyak ilmu kat sana.

No comments:

Post a Comment