Thursday, December 3, 2009

Senjata Hikmat Tahap 5 Telah kembali

Semalam dlm pukul 10 pagi, aku di datangi panggilan yg telah aku set nombornya, sony style tebrau. aku tau, ni mesti senjata aku dah siap utk di ambil. cam biasa, aku angkat, borak kejap 2 3 ayat. pastu letak.

aku balik umah awal, pukul 5. kul 530 dah terpacak kat umah, tgk anak aku bermain dengan kawan2 besarnya. ajak balik.

aku: "nanah, jom balik, ikut abah"
anak: "nanak, nak ain akak"(tannak, nak main dengan akak)

aku pun belah dari tempat dia dan kawan2 dia bermain tu, sambil di supervise oleh mem besar.

naik atas, layan emel jap. baca2 forum. baru teringat, eh nak kene g ambil senjata. aku cecepat call mem, mintak dia bawak naik minah tu dan siap sedia pergi jusco. ambil barang.

pergi sana, g ambil barang. sebelum tu test2 kejap. cek apa yg patut, ada calar ke, alignment lari ka. cek2 ok aku pun balik semula kerumah.

time test gambar plak, nampak ok pada mata aku, takdak beza dengan sebelum ni.

hujung minggu ni ada member kawin. leh bawak senjata aku g ambil gambar kat sana nanti. pakai kit lens jek, geram dengan lens pakcik carl. mujur takdak duit.

member aku nasihat, cari flash dulu. aku pk2, HVL-F42AM mungkin sesuai dengan ke tidak seriusan aku.hobi je beb, bukan nak bukak kedai. pasni terpaksa ruangkan masa g ronda2 cari flash plak. kat JB ni susah nak cari street price yg murah. adik beradik sony centre jel. mahal. kalau laa aku dapat pegi KL, bahagianya.

mungkin sabtu ni pegi lagi tasek, ambik gambar2 curi dan spontan, best jugak.

yana....jgn lupa behon goreng.

No comments:

Post a Comment