Sunday, January 17, 2010

70300G

Setelah 1 minggu menunggu, akhirnya saat ini tiba jua.


Mendapat panggilan dlm pukul 2 ptg lebih semalam telah membuatkan aku tidak keruan. aku yg masih lalok2 tido atas sopa pendek, bangun dengan tergesa2 menjawab panggilan telefon. yeahhhhh!!!!...aksi spontan..bini aku terkebil2 tgk..

aku: yana, cepat mandi..mandikan nana sekali..kita g jusco.
yana: org dah mandi laa, dia tu yg tak reti nak mandi..
aku: yeke?. hehehe..ok ok..(wat muka 25 sen, aku g laa mandi)
nana: ye ye..eko..eko..nak ikut..

cecepat aku bersiap, ambik beg messenger isi dengan peralatan..terus pegi jusco.

sampai sana, jumpa amoi tua tu. belek2 lens tu....damn fast(habis awek2 kat situ aku shoot). pastu tanya ada tak super HMC(sejenis filter). dia ckp tadak, tapi dia tunjuk model lain..aku dengan excited try menda tu kat lens baru aku..otak dah tak fokus dah( yg kedianya aku kesali)

dom dam dom...bayar...belah dari kedai...ajak bini aku makan, ajak makan KFC. uwekk..ayam lagi..aku dah takleh masuk dah ayam...pastu g makan kat kedai mendah entah...bini aku oder ayam..aku order ikan..nana order kentang..hahahaha

lepas tu habis je makan..dekat kul 5..cantek..ajak bini aku g tasik dekat masjid jamek pasir gudang..kat sana byk menda2 yg aku leh shoot.

dan ni laa hasilnya shooting aku hari ni.

LIKE MOTHER LIKE DAUGHTER


Bunga yg aku tak tau nama

1 lagi bunga yg aku tak tau nama



hasilnya memuaskan hati aku. tapi malam tadi aku di spoil kan oleh 1 menda. sementara aku dok godek2 kedai2 online..aku dapati filter yg aku beli adalah mahal 70 hengget dari street price..1 tangki penuh minyak keta aku...

No comments:

Post a Comment